کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

راهپیمایی روز جهانی قدس





راهپیمایی روز جهانی قدس

روز ها به سرعت می گذرد و ما به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نزدیک می شویم و خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس آماده می کنیم . وعده ی دیدار ما :

زمان : جمعه 1391/4/27

ساعت : 11 صبح

مسیر راهپیمایی : چهار راه رسالت-خیابان آیت اله حیدری–چهار راه سعدی -خیابان پاسداران – مسجد جامع


http://www.ido.ir/myhtml/news/1390/m06/139006060293.jpghttp://www.aftabir.com/news/2011/dec/31/images/134a621aeed3186e2dcae5b5814bf986.jpg

زلزله آذربایجان





زلزله آذربایجان


 tabriz

دارند مرا از زمین می کشند بیرون
ز آغوش ِ تو
چیزی بگو
ببین
جز من تویی که مانده ای
بگو
جای تو، من مُرده ام ..
دستم را بگیر
قرارگذاشته بودم
حالا که خانه دارد می ریزد
در آغوش ِ تو فرو بریزم

 از چه لرزیدی آذرآبادگان من... ؟ 
هموطنان آذری ، تمام ایران در سوگ تو بنشسته است ..بنگر اطرافت را ، ترک ، لر ، بلوچ و ... در ماتمت شریک اند.کاش می شد مرهمی بر دلت گذاشت...تسلیت دانش آموزان و مردم ایلام و مدیریت این وبلاگ را در از دست دادن عزیزتان پذیرا باشید

درخشش دانش آموز ملکشاهی در کنکور سراسری ۹۱





درخشش دانش آموز ملکشاهی در کنکور سراسری دانشگاهها
سمیره نوریان دانش آموز دبیرستان کوثر شهرستان ملکشاهی توانست در سایه توانمندی های علمی خود در کنکور سراسری رشته علوم انسانی موفق به کسب رتبه 5 گردد



به گزارش اداره روابط عمومی آموزش وپرورش استان ایلام به نقل از آموزش وپرورش شهرستان ملکشاهی  در پی  اعلام نتایج علمی کنکور  سراسری دا نشگاهها و موسسات آموزش عالی سال 91 سمیره نوریان دانش آموز دبیرستان کوثر  شهرستان ملکشاهی توانست در سایه توانمندی های علمی خود  در رشته علوم انسانی موفق به کسب رتبه 5 در سهمیه و رتبه کشوری ۷۱ بدون اعمال سهمیه گردد این موفقیت را به این دانش آموز خلاق صمیمانه تبریک می گوئیم.

بسیار مهم :قابل توجه مدیران محترم مدارس





بسیار مهم :قابل توجه مدیران محترم مدارس

سامانه پایش و ارزیابی بستر ارتباطی مدارس کشور


در راستای بهره برداری هرچه بهتر از نوع ، کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده شرکتهای اپراتور به واحدهای آموزشی ( در چارچوب طرح اتصال مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات ).....


با سلام و احترام در راستای بهره برداری هرچه بهتر از نوع ، کیفیت و کمیت خدمات ارائه شده شرکتهای اپراتور به واحدهای آموزشی ( در چارچوب طرح اتصال مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات ) نرم افزاری تهیه گردیده است که بخشنامه مربوطه و فایل راهنمای آن در قالب یک فایل فشرده به پیوست همین اطلاعیه و لینک دریافت نرم افزار (ََََAgent) هم در ادامه آورده شده است . برای دریافت نرم افزار و راهنما و بخشنامه نرم افزار فایل ضمیمه راکلیک کرده و در پنجره نمایان داده شده، save fhle را کلیک کرده در مسیر دلخواه روی کامپیوترتان ذخیره نمایید.


ادامه مطلب ...

اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اصلاحیات دفترچه راهنمای کنکور۹۱





اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با اصلاحیات دفترچه راهنمای کنکور۹۱


سازمان سنجش آموزش کشور بدینوسیله رشته‌های تحصیلی جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) و همچنین برخی اصلاحیات مربوط به دفترچه مزبور را به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون سراسری سال 1391 می‌رساند. لذا داوطلبان می‌بایست قبل از انتخاب رشته نسبت به اعمال موارد اصلاحی ذیل در دفترچه راهنمای مزبور اقدام و سپس نسبت به انتخاب رشته از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.Sanjesh.org مبادرت نمایند.


برای دریافت فایل اصلاحیات به ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب ...

اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آغاز انتخاب رشته





اطلاعیه سازمان سنجش در مورد آغاز انتخاب رشته


اطلاعیه سازمان سنجش :

با توجه به اصلاحات انجام شده در دفترچه های راهنمای انتخاب رشته و همچنین اعلام رشته های جدید برای بعضی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ( طی اطلاعیه مورخ 91/5/16 ) و به منظور فراهم نمودن زمان و امکانات بیشتر برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون سراسری سال 1391، انتخاب رشته این آزمون از بعد از ظهر روز چهارشنبه مورخ 91/5/18 آغاز خواهد شد.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

برای دیدن اطلاعیه به ادامه مطلب بروید 

ادامه مطلب ...

یک خبر تاریخی !!!!





یک خبر تاریخی !!!!


در این روزهای اعلام نتایج و انتخاب رشته ، سراغ سابقه تاریخی آزمون سراسری رفتن خالی از لطف نیست .... و امّا خبر :

روزنامه اطلاعات / 15 مرداد 1343


از 18000 داوطلب کنکور فقط 500 نفر نمره آوردند !!!

امروز کسب اطلاع شد که کلیه اوراق امتحانی شرکت کنندگان در کنکور دانشگاه ها در اختیار دانشگاه قرار گرفته است. 18 هزار ورقه تسلیم دانشگاه شده است که هر طوریکه دانشگاه صلاح بداند به ترتیب تقدم نمرات ، قبول شدگان را تعیین نماید. نمرات شرکت کنندگان از صفر تا 28 است. نمره چند نفر از داوطلبان از 5 کمتر است و کار چسباندن سربرگ های این اوراق به عهده عده ای از دانشجویان گذاشته شده است.


ادامه مطلب ...

پاسخنامه داوطلبان کنکور ۹۱





پاسخنامه داوطلبان کنکور ۹۱


پاسخنامه داوطلبان آزمون سراسری سال 1391 از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

بر این اساس پاسخنامه داوطلبان با رتبه کشوری کمتر از 75000 در گروههای آزمایشی علوم ریاضی ، تجربی ، انسانی و رتبه کشوری کمتر از 10000 در گروههای هنر و زبان منتشر شد.


http://images.seemorgh.com/iContent2/Files/139094.jpg

برای دیدن پاسخبرگ ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب ...

مراحل انتخاب رشته‌ی اینترنتی





مراحل انتخاب رشته‌ی اینترنتی
http://www.taknaz.ir/user_files/image/1/88.jpghttp://www.mba.epage.ir/images/mba/news/point131187at.jpghttp://www.migna.ir/up/pictures/0287753c9470cc38ce85abad02d51a47.jpg
گام اول:

اطمینان از مطالعه‌ی دقیق دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته

توصیه:

به‌دلیل این‌که بعد از چاپ دفترچه ممکن است برخی رشته‌ها حذف یا اضافه گردد، لذا ضرورت دارد داوطلبان پیگیر اطلاعیه‌های اصلاحیه‌ی دفترچه از سایت سازمان باشند و به‌دقت مطالعه نمایند.

ادامه مطلب ...

ضوابطی که در زمان انتخاب رشته باید به آن‌ها توجه شود





ضوابطی که در زمان انتخاب رشته باید به آن‌ها توجه شود


http://www.migna.ir/up/pictures/0287753c9470cc38ce85abad02d51a47.jpg


برخی از داوطلبان آزمون سراسری به‌دلیل عدم توجه به برخی از ضوابط و نکات در زمان انتخاب رشته، مشکلاتی برای خود و خانواده‌هایشان ایجاد می‌کنند که اغلب این مشکلات قابل حل نیستند. این ضوابط و نکات به‌طور خلاصه و مختصر عبارتند از:


ادامه مطلب ...

بازار کار و انتخاب رشته





بازار کار و انتخاب رشته

یکی از دغدغه‌های مهم داوطلبان آزمون سراسری، بازار کار رشته‌های تحصیلی آموزش عالی است. تجارب ما در سازمان سنجش کشور نشان می‌دهد که اکثر داوطلبان اولین پرسشی که در مورد یک رشته تحصیلی می‌کنند وضعیت بازار کار است.


ادامه مطلب ...

نفرات برتر آزمون سراسری 91





نفرات برتر آزمون سراسری 91

در گروه آزمایشی علوم ریاضی محمد استاد محمدی از کاشان، در علوم تجربی فرزانه رحمانی از سنندج ، در گروه علوم انسانی فاطمه فتاحی از تهران، گروه هنر یاسمین قلعه نوئی از تهران و در گروه زبانهای خارجی فاطمه ولی زاده پاشا از بابل به عنوان نفرات برتر آزمون سراسری امسال معرفی شدند.

http://www.gozine2.ir/files/Image/DownloadHandlertj.jpg


10 نفر برتر هر یک از گروههای ازمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و 5 نفر برتر گروه های هنر و زبان به شرح ذیل می باشد :



ادامه مطلب ...

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۱





دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی آزمون سراسری سال 1391


http://img.irna.ir/1391/13910515/80261848/80261848-2805007.jpg

ادامه مطلب ...

برنامه کامل مسابقات المپیک لندن و زمان پخش آنها به وقت ایران





برنامه کامل مسابقات المپیک لندن و زمان پخش آنها به وقت ایران

http://www.asriran.com/content/img/news/46579_685.gif

ادامه مطلب ...