کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

نکاتی مهم پیرامون درس ریاضی رشته های تجربی و ریاضی





نکاتی مهم پیرامون درس ریاضی رشته های تجربی و ریاضی توسط استاد حسنی

 

 

شما کنکوریهای عزیز می توانید هرگونه سوال خود را از طریق لینک زیر از استاد حسنی در تالار گفتمان وبسایت کنکور بپرسید و پاسخش را کمتر از 48 ساعت دریافت کنید


http://eu1.ir/ostad-hasani



 

به نام خدا

 

معرفی نامه استاد

مهندس مهدی حسنی فارغ التحصیل رشته های مهندسی مکانیک و مهندسی صنایع از معتبرترین دانشگاههای کشور(صنعتی شریف، تهران و صنعتی امیرکبیر) می باشد.

ایشان با توجه به سوابق علمی درخشان و به منظور راهنمایی دانش آموزان علاقمند و انتقال تجارب خود در زمینه تحصیل، نزدیک به 10 سال است که در زمینه تدریس ریاضیات و پس از آن برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره فعالیت می نماید.

نامبرده به منظور انجام برنامه ریزی های علمی و استاندارد و در راستای افزایش دانش خود در خصوص تئوریهای مدیریت پروژه و برنامه ریزی، همگام با کسب تجربه علاوه بر رشته مهندسی مکانیک، به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مهندسی صنایع در دانشگاه صنعتی شریف پرداخته است و با بکارگیری تجربه، دانش و مهارت مدیریت پروژه و برنامه ریزی، نسبت به انجام برنامه ریزی های اجرایی و تطبیقی اقدام نموده است.

پذیرفته شدن و تحصیل در بهترین رشته های تحصیلی و در معتبرترین دانشگاههای کشور بهترین گواه و شاهد برای راستی آزمایی شیوه تدریس و برنامه ریزی ایشان می باشد.

در پایان امیدوار است با بکارگیری تجارب افراد موفق، انجام برنامه ریزی های دقیق و اصولی و اجرایی نمودن آنها و تکیه بر تلاش و پشتکار شما دانش آموزان مستعد، شاهد موفقیت روزافزون همه دانش آموزان عزیز در تمامی مراحل زندگی از جمله آزمونهای سراسری باشیم. 

 


به نام خدا

 

مشاوره درس ریاضی

 

همانطور که همه اطلاع دارند درس ریاضی برای هر دو رشته تجربی و ریاضی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار هست. در واقع نتیجه کنکور شما به خصوص در رشته ریاضی وابستگی زیادی به نتیجه کار شما در این درس دارد. از طرفی معمولا" تسلط کامل بر درس ریاضی با توجه به تنوع سوالات آن که البته از تنوع مباحث سرچشمه می گیرد کار آسانی نیست. در واقع در درس ریاضی با سه دسته مختلف از دانش آموزان مواجه هستیم.

1-    دانش آموزانی که معتقد هستند در درس ریاضی استعداد ندارند و کلا" هرچقدر هم که تلاش کنند فایده ای نخواهد داشت.

2-    دانش آموزانی که به ریاضی علاقه مند هستند و معمولا" نمرات خوبی هم در امتحانات تشریحی کسب می نمایند، اما در امتحانات تستی موفقیتی ندارند و به نتیجه دلخواه دست پیدا نمی کنند.

3-    دانش آموزانی که در درس ریاضی قوی هستند اما از یک درصدی بالاتر نمی توانند نتیجه بگیرند، مثلا" درصد ریاضی آنها از 80 بالاتر نمی شود و هر چقدر هم که کتابهای مختلف، تست و .... مطالعه می کنند در یک رنج مشخص متوقف می گردند.

در این 10 سالی که به تدریس ریاضی مشغول هستم با دانش آموزان زیادی از هر سه گروه مواجه شده ام و تا حد ممکن سعی نموده ام در ارتقای سطح علمی دانش آموزان هر سه گروه در درس ریاضی فعال باشم.

در هر صورت جزء هر کدام از دانش آموزن بالا که باشید خوشحال می شوم اگر بتوانم در زمینه رفع ابهامات و اشکالات  در حوزه های مختلف درس ریاضی کمک حال شما باشم.

به صورت خلاصه ان شاء الله در حوزه های زیر با کمک وب سایت کنکور همراه دانش آموزان خواهم بود و شما می توانید سولات خود را که به هرشکل به ریاضی ارتباط دارد(کتاب، منابع، تمرین، تست، روش مطالعه و ...) از ما بپرسید.

روشهای مطالعه ریاضی به صورت مفهومی و آسان

سوالات طبقه بندی شده 10 سال اخیر آزمونهای سراسری که با همکاری مدیران زحمتکش وبسایت کنکور به مرور ارایه خواهد شد.

اشکالات درسی در زمینه های مختلف ریاضی

منابع ریاضی در حوزه های مختلف مانند تست، کتاب کار، درسنامه و ....

ارایه درسنامه فصول مختلف ریاضیات تجربی و ریاضی به صورت مبحثی که به مرور و با همکاری وبسایت کنکور ارایه خواهد گردید.

در نهایت امیدوارم بتوانم تجربیات موفق خود در زمینه تحصیل و کنکور را به شما انتقال دهم و در این زمینه به هر شکلی که فکر می کنید می تونم کمکتون کنم سوالاتتون  رو بپرسید. سعی می کنم حداکثر در 48 ساعت جواب بدهم.

 

آدرس سایت : www.ekonkur.ir

آدرس ایمیل : info@ekonkur.ir
شماره های تماس : 09122378399   -  09302020086

 

نظرات 1 + ارسال نظر

وست عزیز با افتخار لینک شدین.ما رو با اسم فرزانگان ایلام بلینکین.
باز هم به ما سربزنین.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد