کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

دانلود رایگان آزمون جامع گزینه دو - دو

دانلود رایگان آزمون جامع گزینه دو - دو


آزمون جامع گزینه2
طرح مرور و جمعبندی ویژه ی خرداد ماه
آزمون های جمعبندی 1392/3/23
ویژه ی داوطلبان کنکور سراسری سال 1393 + پاسخنامه ی تشریحی 




[آزمونریاضی]

 


[پاسخنامه ی  ریاضی]

 



[آزمون تجربی]

 


[پاسخنامه ی تجربی]

 



[آزمون انسانی]

 


[پاسخنامه ی انسانی]

 

 


[آزمون عمومی]

 

نظرات 5 + ارسال نظر
جواد 1393/08/14 ساعت 13:41 http://tehran-music.ir

ممنون

ممنون عالی بود خیر از جوونی ت ببینی

محند 1392/08/18 ساعت 16:03

آقا خیلی ممنون
دستتون درد نکنه عالی بود

سلام . ایول وبت عالیه . لینک شدی دادا . من رو با اسم . (بازی . جک . ترول خنده دار داستان و...) لینک کن

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

سلام لینکتون کردم باهراسمی دوس داری لینک کن

سلام لینکت کردم بازم به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد