کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

اسامی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی ایلام 92


اسامی پذیرفته شدگان نمونه دولتی مقطع ایتدایی به راهنمایی و راهنمایی به متوسطه


اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون نمونه دولتی


اسامی پذیرفته‌شدگان نمونه دولتی










اسامی پذیرفته شدگان ورود به دبیرستان     |     اسامی پذیرفته شدگان ورود به راهنمایی



برای دیدن اسامی پذیرفته شدگان راهنمایی و دبیرستان تیزهوشان اینجا کلیک کنید


برای دیدن اسامی پذیرفته شدگان ذخیره راهنمایی و دبیرستان نمونه دولتی  اینجا کلیک کنید

نظرات 2 + ارسال نظر
سوسن آقایی 1393/04/04 ساعت 19:38

نتیجه امتحان نمونه

دوست دارم تا ابد یادت کنم

با صدایی خسته فریادت کنم

دوست دارم با تو باشم هر زمان

گر تو باشی،من نبارم بی امان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد