کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

هفته دولت






هفته دولت و یاد خاطره شهیدان رجایی و باهنر گرامی باد.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام به دوستم چطور متوری؟؟

آرش جون من هرچی کردم لیست معلم های مدرسه رو ببینم نمیشد فکر کنم دانلودش مشکل باشه اگه میشه اسم معلم ها رو بگی؟
بعدبرای شهریه ؟ باید شهریه پرداخت کنیم .

شیفت صبحیم یا بعداز ظهر؟
جون من آپ باش تا از مطالبت استفاده کنیم خیلی دلم برات تنگ شده!!

سلام ممنون . من بررسی کردم لینک دانلود کار می کنه شاید رمز رو اشتباهی زدی با حروف کوچک بزن کار می کنه . شهریه موقعی که زمانش برسه اعلام می کنم . هنوز اطلاعی ندارم . مدرسه ی نمونه شیفت ثابت صبح هست .

علی 1391/06/17 ساعت 22:28

سلام خوبی خبری از معلم های سال جدید داری. باتشکر

متاسفانه خیر .

سلام آرش جون مدتیه آپ نیستی خبری ازت نیست.راستی یه سوال ازت داشتم؟باید برای مدرسه نمونه دولتی لباس فرم بپوشی یا نه؟!! ممنونتم.

سلام ببخشید به دلیل مشغله کاری که داشتم نمی تونستم آپ کنم

همچنین جواب شما : نه لازم نیست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد