کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

لیست معلمان دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم ایلام در سال ۹۰-۹۱





لیست معلمان دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم ایلام در سال ۹۰-۹۱


بنابر خواسته ی یکی از دوستان (علی) ُ که لیست معلمان سال تحصیلی ۹۱-۹۰ را خواسته بودند ُما لیست معلمان این دبیرستان را به پیوست برای شما اعلام میداریم . هم اکنون شما می توانید با رفتن به ادامه ی مطلب این لیست را دانلود نمایید .

توجه :

این لیست هنوز به صورت کامل نیست و در اسرع وقت کامل می شود .

حجم فایل : 194 KB

رمز فایل :www.nemone-ilam.blogsky.com 


برای دانلود بر روی عکس زیر کلیک کنید.


نظرات 12 + ارسال نظر
پوریا 1391/09/07 ساعت 00:50 http://poria1.blogfa.com

بیا توی بچه ی ایلام

سلام.
بنراتونو تو وبم قرار دادم. اما بنر افقیتون به جای بالای وبلاگ پایینش فرار گرفت.
مرسی

برای درییافت بنرتون لطفا به این وبلاگ برین :
www.arash-cena.blogfa.com

علیرضا 1391/05/08 ساعت 00:45

سلام من یک وبلاگ درست کردم اگه میشه چگونگی درست کردن بنر وچگونگی وارد کردن وبلاگ به موتور های جست وجو را بگید

لطفا آدرس وبلاگتون را بگید تا براتون توضیح بدم . باتشکر بدرود

سلام
با افتخار به اسم کنکوری ها سریع بیان تو لینکتون کردم.
در مورد تبادل بنر هر طور که مایلید.
کدو بهم بدید. در ضمن یا بهم بگید چطور بنر درست کنم یا که خودتون دیگه زحمتشو بکشید ممنون میشم.

سلام.
با تبادل لینک موافقم.
منو با اسم من دلتنگ یا «شعر، داستان، درددل» که بیشتر به وبلاگتون بیاد لینک کنید و بهم خبر بدید که با چه اسمی شما رو لینک کنم.
مرسی

لینک شدید

سلام. وبلاگ خوبی دارید. ممنونم که از وب منم دیدن کردید.
حالا واقعا امسال میرید دوم؟ تو قسمت درباره وبلاگتون نوشته بودید (خدمت رسانی به دانش آموزان و همکاران) من فکر کردم شما اونجا کار میکنین.
اشتباه فکر کردم؟ یعنی خدایی شما دومی؟ من که باورم نمیشه.
امیدوارم بازم شاهد حضورتون تو وبم باشم.

saman 1391/05/06 ساعت 16:10 http://www.konkurchi.ir

متاسفانه شما لینک نشدید چون ما رو لینک نکردید.

علی 1391/04/31 ساعت 18:06

باسلامی به گرمی دروغ گفتن باتشکر از پیشنهادت ولی من علاقه ای به این کار ندارم در ضمن ناراحت نشی ولی من این قدر خنگ نیستم که کاملا راست بگم منظورم رتبمه.
دوباره از همکاری و پیشنهادت بسیار متشکرم وتا پیام بعدی خدانگهدار.

علی 1391/04/31 ساعت 16:41

با سلامی دوباره من پارسال در مدرسه شهید حیدری بودم وخیلی هم راضی بودم به نظر من اولین مدرسه راهنمایی ایلامه خوب نگفتی اسمت چیه وچه رشته ای درس میخونی باتشکر دوباره

علی 1391/04/31 ساعت 16:35

با سلامی دوباره من پارسال در مدرسه شهید حیدری (شاهدپسران ) بودم وخیلی رازی بودم به نظر من اول مدرسه شاهد بعد مدرسه تیزهوشان است البته در راهنمایی- در دبیرستان از وضعیت مدرسه خبری ندارم امسال در پذیرش مدارس نمونه وتیزهوشان مدرسه تیزهوشان 30نفر پذیرش داشت من یکمی رتبم بیشتر اومد اما در مدرسه شما حدود نفر 8تا15 در اومدم حالا نگفتی اسمت چیه وچه رشته ای می خونی

اسم تو ( الف - نون ) هست . به صورت مخفف نوشتم تا ناراحت نشی من امسال میرم پایه دوم دبیرستان رشته تجربی . اگه موافق تا به نویسندگی در این وبلاگ بپردازی آدرس ایمیل خودت رو بده به من تا با هم هماهنگ کنیم .

علی 1391/04/31 ساعت 14:12

سلام دوباره با تشکر زیاد چرا توکنجکاو هستی من رو بشناسی من به خدا تو مدرسه شما ثبت نام کرده ام امسال هم سال اول هستم اسم من علی نیست من دوست ندارم اسم واقعی من روبدونی پس دیگه خواهش نکن حالا بگو اسم خودت چیه وسال چندمی ومدرسه نمونه چه جوریه ایا راضی هستی ؟

بلشه حالا که ناراحت میشی اسم خودت رو نگو ولی اسم مدرسه ی سال قبل خودت رو که میتونی بگی . مدرسه نمونه هم از لحاظ وضعیت درسی مدرسه خیلی خوبی هست به طوریکه سال گذشته ۶ نفر توی پزشکی و ۱ نفر هم بورسیه خارج از کشور قبولی داشت . معلم های اونم چیزی از تیزهوشان کم ندارند بلکه در برخی از موارد حتی بهتر از اونا هستند و من خودم از معلم های اون راضی هستم . تنها مشکلی که داره امکاناتش یه کمی بده . اگه رفته باشی برای ثبت نام و حیاط رو دیده باشی خودت می فهمی . ولی در کل به نظر من اگه دبیرستان اول ایلام نباشه بدون شک دوم هست . اگه سوالی داشتی در خدمتم . ولی لا اقل اسم مدرسه ی سال قبلتو بگو باتشکر بدرود

محمدی 1391/04/31 ساعت 10:58

با سلام وتشکر از گذاشتن این لینک فقط من زمانی می خوام این را دانلود کنم رمز می خواد رمزش چیه
باتشکر سایتتون عالیه

اگه دقت بکنین رمزشو توی وبلاگ گذاشتم . رمز : www.nemone-ilam.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد