کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

کنکوری ها سریع بیان تو

وبسایت دانش آموزان دبیرستان نمونه باقرالعلوم ایلام

اوقات شرعی ماه رمضان 91 ( 1433) به افق ایلام





اوقات شرعی ماه رمضان 91 ( 1433) به افق ایلام


سپر آتش است روزه ولی ناجی روز محشر است نماز ... 


فرا رسیدن ماه رمضان ، ماه میهمانی خدا را بر همه ی مسلمین جهان تبریک عرض می نماییم .

به همین خاطر برای راحتی همشهری های عزیز و به خصوص دبیران ، همکاران و دانش آموزان دبیرستان نمونه دولتی باقرالعلوم (ع) ، اوقات شرعی ماه مبارک رمضان سال 91 هجری شمسی ( 1433 ه.ق)  به افق ایلام را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که هم اکنون شما می توانید با رفتن به ادامه ی مطلب این جدول را دانلود نمایید . نظرهم فراموش نشود . باتشکر بدرود



آمد رمضان و عید با ماست        قفل آمد و آن کــلید با ماست


بربست دهان و دیده بگشاد       وان نور که دیده دید با ماست


آمد رمضان به خــــــدمت دل      وان کش که دل آفرید با ماست


در روزه اگر پدید شد رنـــــــج     گــــــــنج دل ناپـــــدید با ماست


کردیم ز روزه جــان و دل پاک     هـــــر چــــند تن پلید با ماست


روزه به زبان حال گویـــــــــــد     کم شو که همه مرید با ماست


چون هست صلاح دین در این جمع      منصور و ابایزید با ماست


مولانا




برای دانلود بر روی عکس زیر کلیک کنید

رمز فایل : www.nemone-ilam.blogsky.com





نظرات 11 + ارسال نظر
saman 1391/05/07 ساعت 10:45 http://www.konkurchi.ir

در ضمن آماده ایم تا تبلیغات سایت و محصولاتتان را در وبسایتمان قرار دهیم قیمت ماهانه برای تبلیغات 2000 تومان می باشد در ضمن طراحی بنر شما رایگان خواهد بود کم بودن قیمت ها به دلیل درخواست کاربران است که ما هم طرح طلایی را برای این منظور انتخاب کردیم از طریق تبلیغات بنری ما هم رتبه رنکینگ گوگل و هم رتبه در الکسا افزایش خواهد یافت منتظر شما هستیم با تشکر
مدیر گروه کنکورچی : مهندس سامان
www.konkurchi.ir
konkurchi.ir@gmail.com

saman 1391/05/06 ساعت 09:38 http://www.konkurchi.ir

با سلام وب خوب و مفیدی دارید آماده تبادل لینک با شما هستیم لطفا ما رو با نام پایگاه کنکور و به آدرس www.konkurchi.ir لینک کنید بعد با مراجعه به وبسات ما اطلاع بدهید که ما شما رو با چه نامی لینک کنیم لطفا لینک کنید بعد مراجعه کنید با تشکر
وبمستر گروه کنکورچی : مهندس سامان
konkurchi.ir@gmail.com
www.konkurchi.ir

لینک شدید

مهدی 1391/05/02 ساعت 22:44

سلام
فردا خونه نیستم رفتم ضیافت یه روز هماهنگ می کنم که خونه باشم ،ممنونم از کمک شما

مهدی 1391/05/02 ساعت 22:13

با سلام
می تونم از کمک شما در ایجاد یک وبلاگ کمک بخواهم،وبلاگتان خیلی خوب طراحی شده ،

در خدمتم باشه فردا میام خونه تون برات درستش می کنم

ارین 1391/05/02 ساعت 20:29

قربون این هوشت برم دانشمند

آرینا 1391/05/01 ساعت 23:19

سلام ،خدا قوت
عالی وبلاگتون در حد المپیک است لطف می کنید ،کمی درباره مدیر وبلاگ توضیح دهید.

abdi 1391/05/01 ساعت 16:30

سلام
وبلاگ عالی و پرمحتوایی دارین بهتون تبریک میگم .

علی 1391/04/31 ساعت 10:15

اقای مدیرسایت مطمن باشید من سال اینده در ان مدرسه هستم فکر نمی کنم برای گرفتن لیست معلم ها ی مدرسه این همه سوال لازم باشه در ضمن نام مدیر مدرسه اقای رستم ونژاد است من فقط برای اشنایی با مدرسه این لیست رو می خوام ومی خوام مدرسه نمونه و تیزهوشان و شاهد را مقایسه کنم از لحاظ کادر اموزشی
من علاقه ای ندارم نام فامیلی ام را بیان کنم
با تشکر فراوان

این یه اشتباه دیگه مدیر مدرسه آقای رستی نیا هستند نه رستم و نژاد . ناراحت نشین من لیستو میزارم ولی من لیست قبول شده ها رو نگاه کردم فقط یه ( علی ) داشتیم علی کاوه نژاد از دبیرستان نمونه جوادالائمه و از اونجایی که خودم سال قبل در اون مدرسه بودم باید شما رو بشناسم . البته اگه شما همون علی کاوه نژاد هستین .

علی 1391/04/30 ساعت 23:38

باسلام من در ازمون ورودی امسال قبول شدم وحالا می خوام اسم دبیران را بدانم من روز 3شنبه هفته گذشته پیش اقای محمدی ثبت نام کردم وجای هیچ نگرانی برای شما نیست
دوباره با تشکر فراوان

باشه من لیستو دارم براتون آماده میکنم و سعی خودمو کردم که تا اونجا که ممکنه همه ی دبیران رو بزارم ولی برخی از دبیرها توی اون لیست نیستند و سعی می کنم تا ژایان امروز لیست رو بزارم روی وبلاگ ولی یه سوال مدرسه فقط روز های دوشنبه و چهارشنبه ثبت نام می کنه میشه نام فامیلی شما رو بدونم با تشکر بدرود

علی 1391/04/30 ساعت 19:08

سلام با تشکر از جواب سریع شما اگه میشه لیست همه معلم های سال گذشته مانند درس زیست وفیزیک وشیمی وریاضی رو بذارید همه ببینند مطمن باشید استقبال خوبی میشه من ایمیل یا سایت ندارم اگه روسایتتون ننوشتید در همین جا بنویسید ولی اگه ممکنه لیست همه ی معلم هارو بنویسید
باتشکر فراوان

من سعی می کنم این لیست رو در سریع ترین زمان برای شما آماده کنم ولی ممکنه بعضی از معلم ها از قلم بیفتند ولی سعی خودمو می کنم که برترین معلم های سال قبل رو برای شما بزارم ولی لازمه شما به یک سوال من جواب بدین آیا شما سال آینده در این مدرسه خواهید بود؟ اگه آره لطفا پایه و رشته ی خوتون رو به من بگین واگر هم اینطور نیست پس این لیستو برای چی لازم دارین ؟ با تشکر بدرود

علی 1391/04/30 ساعت 15:26

با سلام سایت خیلی خوبی دارید اما اگر میشه نام معلمان سال تحصیلی 92 مدرسه را هم بنویسید تا با مدرستون بیشتر اشنا بشیم

ممنون از اینکه نظر دادین من هنوز از همه ی معلم های سال تحصیلی آینده به طور اطمینانی خبر ندارم چون برخی ها ممکنه از این مدرسه برن و برخی ها هم اضافه بشن ولی اگه شما معلم یه درس خاص رو بگین من معلمی رو که به احتمال زیاد سال آینده برای اون درس داشته باشیم بهتون می گم . ولی اگه قصد شما اینه که بدونین معلمای این مدرسه چطورن ُ شکی نداشته باشین که بهترین معلمم ها رو داره و این از قبول شده های کنکور سال قبل کاملا مشخصه . اگه وبلاگ یا ایمیل دارین به من بدین و به همراه اون معلم های درس هایی که می خواین رو بگین تا برای شما بفرستم باتشکر بدرود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد